torsdag 21 juli 2011

Doptårtor till Odin

En arbetskolega ville ha doptårtor till hennes barnbarn =) självklart fixade jag det.
Det gick inte som jag ville när jag skulle göra tårtorna och dekorationerna. Den första dopbebisen gick sönder så jag fick göra en ny, blev sprickor i skorna och skosnörena gick sönder, så där fick jag göra nya. Tyckte dock att den sista dopbebisen blev finare =)
När jag skulle klistra på "knapparna" och blommorna runt tårtorna så ville dom inte fastna. Vet inte vad som hände, allt brukar fastna så lätt med bara vatten, men inte denna gången.
Fick lämna från mig tårtorna och tala om hur det låg till vilket inte var någon fara.
Ljusa bottnar fyllda med hallonmousse och glasscreme.
Spacklad med grädde, täckt och dekorerad med sugarpaste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar